Wat kan ik voor u doen?

Dit zijn de belangrijkste zaken die ik voor u uit handen kan nemen op administratief, financieel en technisch gebied.

  • Aanwezigheid bij sleuteloverdracht (incheck en uitcheck)
  • Aanspreekpunt voor de huurder bij vragen
  • Factureren en incasseren van huur
  • Afrekening van servicekosten en eventuele gebruikerslasten
  • Jaarlijkse huurprijsaanpassing
  • Debiteuren bewaking (aanmanen en uit handen geven aan een deurwaarder)
  • Afhandelen van de borg
  • Opdracht geven aan leveranciers voor noodzakelijk onderhoud, inclusief begeleiding en controle van het werk
  • Tijdig aanmelden van een beschikbare woning bij woningbemiddelingsbureaus
  • De woning gereed maken voor verhuur
  • Maatwerk ten aanzien van inrichten, stofferen en renovatie

Ondersteuning bij relocation
Zorgen dat huurders zich thuis voelen in Nederland hoort ook bij mijn dienstverlening. Zo help ik hen met zaken als woongerelateerde belastingen (WOZ), inschrijving bij de gemeente en het aanvragen van aansluitingen voor gas, elektriciteit, water, internet en televisie.

Wilt u ook gebruik maken van mijn expertise? Neem direct contact met me op voor een kennismakingsgesprek.


Klanten aan het woord

  • Mark de Groot

    ‘Yvette beheert al jaren mijn appartement in Amsterdam dat ik verhuur. Ze neemt me al het werk uit handen en ik hoef nergens naar om te kijken. Ik vertrouw haar blindelings. Net zo belangrijk: mijn huurders zijn ook erg blij met haar goede zorgen! Ik kan Beheermijnvastgoed echt aan iedereen aanbevelen.’