Wat kan ik voor u doen?
Dit zijn de belangrijkste zaken die ik voor u uit handen kan nemen op administratief, financieel en technisch gebied.
- Aanwezigheid bij sleuteloverdracht (incheck en uitcheck)
- Aanspreekpunt voor de huurder bij vragen
- Factureren en incasseren van huur
- Afrekening van servicekosten en eventuele gebruikerslasten
- Jaarlijkse huurprijsaanpassing
- Debiteuren bewaking (aanmanen en uit handen geven aan een deurwaarder)
- Afhandelen van de borg
- Opdracht geven aan leveranciers voor noodzakelijk onderhoud, inclusief begeleiding en controle van het werk
- Tijdig aanmelden van een beschikbare woning bij woningbemiddelingsbureaus
- De woning gereed maken voor verhuur
- Maatwerk ten aanzien van inrichten, stofferen en renovatie
Ondersteuning bij relocation
Zorgen dat huurders zich thuis voelen in Nederland hoort ook bij mijn dienstverlening. Zo help ik hen met zaken als woongerelateerde belastingen (WOZ), inschrijving bij de gemeente en het aanvragen van aansluitingen voor gas, elektriciteit, water, internet en televisie.